Saturday 24 August 2013

Berjalan Bersama Roomate PART 2


Asslamualaikum..

berjumpa lagi kita..hehe
mood nak menghupdate telah datang..sementara mood itu masih ada dan kekal, maka eloklah cheq segerakan menghupdate, nanti risau mood itu terbang bersama kupu2 pulang malam..

ok, nama tajuk dah sah2 tulis PART 2 maknanya ini adalah sambungan pada bahagian satu entry ini..
pulangnya dari mengenyangkan perut masing2, kami singgah di tesco kerana ingin membeli roti..tapi setibanya di tesco bukan hanya roti yang dibeli, terbeli jugalah benda2 lain..jom layan gambor dulu ya tuan2 dan puan2..

ini lah c raudhah, roomate cheq dari UPM..



Ini Raudhah lagi..
Raudhah di hatiku..

Kak zah and raudhah..Kak zah dari UniKL



Setelah puas menghabiskan Ringgit Malaysia di Tesco, maka kami bertiga telah mengambil keputusan untu pulang ke rumah..namun ketika dalam perjalanan menuju ke rumah, kami telah dikejutkan dengan kerlipan lampu2 dari fun fair, maka keputusan terkejut telah dibuat..kami mengambil keputusan untuk singgah sebentar di fun fair untuk menghiburkan diri..semua perbelanjaan Rinngit Malaysia di fun fair juga telah ditaja oleh kak zah yang baik hati itu...jom layan gambar dulu..


Kanak2 riang di Fun Fair



Kanak2 riang bersemangat untuk mencuba permainan menangkap itik mati yang berenang-renang bebas di dalam air yang diisi di dalam bekas berwarna biru..huhu




percubaan menangkap itik..

Kanank2 semakin riang setelah mendapat hadiah



*ps: gambar cheq xda sebab cheq pemalu  tukang ambil gambaq..huhu..



No comments:

Post a Comment